Fotbollskväll!

Nu får ingen störa mig, inga samtal, inga sms!
Jag tänker sitta och se på matchen tillsammans med Pappa.
Matchen mellan Aston Villa och Arsenal.
Avspark 20:45
Det är en super viktig och super svår match.
Aston Villa är ett bra lag med grymt bra spelare som den snabbe Gabby Agbonlahor,
den kvice och luriga Ashley Young och en bra striker John Carew!


Vinner vi (Arsenal) ikväll och Chelsea förlorar mot Birmingham så är vi uppe i serieledning!
Jag tror på en tuff match på Villa Park ikväll men jag tror till slut att Arsenal tar hem 3 poeng.
Får man gissa så gissar jag att Theo Walcott efter en trög säsong hittills gör sitt andra mål för säsongen ikväll.
Jag tror även att Birmingham kan chocka allihopa och vinna över Chelsea eller åtminstånde kryssa.
Birmingham verkar vara i form, de chockade ju alla när de vann över Everton i Fa-Cupen för bara några dagar sen.

Ser verkligen fram emot Aston Villa - Arsenal. Arsenal vet att de måste vinna för att vara med i toppstriden.

Alla mina fotbollsälskare som följer min blogg, jag har nu skrivit hur jag tror det slutar ikväll...
Hur tror ni att det slutar? Hur tror ni det går för Arsenal och Chelsea ikväll?

Kommentarer
» Anonym

jag tror att arsenal visser, efter avgörande på slutet. aston villa har varit riktigt bra i år.. men jag tror också att chelsea vinner, även om det kan bli svårt få birmingham spelat bra. men chelsea förlorar nog inte, kanske kanske kryss. men hoppas på ARSENAL! :)

2010-01-27 // 21:17:00
» mulat'thisan :)

vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf ..

2010-01-27 // 21:23:36
» everlinn

IDIOT! Tror du att birmingham har en chans på riktigt?

2010-01-27 // 22:16:03
URL: http://everlinn.blogg.se/
» jamal

bror jag är riktig Arsenal supporter och har hejat på dem sen liten, och det är en förolämpning att du kallar dig Arsenal supporter.

Du hejade på Liverpool sen skriver du på bloggen bara för de gått dåligt för dem att du plötsligt är Arsenal suporter och hejar på dem. löjligt!du får gärna svara om du törs.

2010-01-27 // 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback