Godmorgon

Godmorgon på er alla söta bloggläsare.
När jag skulle sova inatt så låg jag med ipoden och lyssnade på musik i över en timme.
Det var asskönt eftersom det var ett bra tag sen jag somnade med musiken i öronen.
Jag lyssnade först på Chris Brown's senaste album Graffiti och sen så kände jag att jag ville lyssna på hans lite äldre låtar och det gjorde jag, den sista låten jag kommer ihåg att jag lyssnade på innan jag somnade och började drömma mig bort var denna låt.
Låten är från 2007! Shit vad tiden flyger iväg...
Jag kommer ihåg att jag lyssnade på den jätte mycket när jag gick i 9an...
Jag gillar när han sjunger:
I cant help that half of these chicks in school be digging me...
'Jag kan inte göra något åt att hälften av tjejerna i skolan gillar mig'
Jag kommer ihåg att jag hette så på msn förut och då vare en tjej i klassen som skrev till mig direkt.
Hon ba: Vadå alla tjejer i skolan gillar dig Bryan!?
Jag ba: Det är ju så, det vet du :D Ne, men jag skoja ba det är ur en låt haha ;)

Kommentarer
» Anonym

hej bryan ;) har länge tänkt på vem du liknar och jag har kommit på. du liknar gubbarna i the sims , no offence brow<3

2010-01-07 // 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback