Haiti

Asså shit, så jävla tragiskt...
Jag kollade precis på den här videon och jag blev helt chockad....
Tv4 nyheterna och Svt visar ju inte så mycket utan de pratar mest om allt som hänt.
När jag såg den här videon så fick jag en helt annan bild av vad som hänt...
Det är helt katastrof fan, folk kämpar verkligen för livet...
Sånt här trodde man att man bara kunde se på film..
Jag har inte så mycket att säga jag är typ chockad, omg.

Den här videon är 10 minuter lång men det händer så mycket i den här videon att man glömmer bort tiden.
Det kändes som att den var 3 minuter kort...
Snälla Gud låt hjälp de.

Kommentarer
» Salina

Ber dig kan inte du spela in en video där du spelar Fifa. Vill se om du är värd o mööta :P

2010-01-21 // 16:20:05
» Anonym

det är helt sjukt!!!

2010-01-21 // 17:23:43
» Anonymous

Thanks for sharing this video, it was brutal to watch but you can't be blinded to the truth.

2010-01-21 // 17:46:48
» God Bless Haiti <3

Det är så synd om dem. Tänk dig hur jobbigt det måste vara att vara utan sitt egna hem i flera dagar utan mat och vätska :( Det är här sorgligt och ganska hjärtekrossande! Jag hoppas bara det bästa för Haiti folket från och med nu! God Bless Haiti <3 <3 <3 <3 <3 Bennifer, det är tyvärr inte rätt tillfälle att uppmuntra folk med att kolla din blogg, det här inlägget är för Haiti folket, och jag tycker man ska tänka på det här extra noga, hur de har det. Nu vet du hur de har det och du bör vara så lycklig som du bara kan bli att du har det himmelskt jämfört med de, mat, elektricitet, hem, säng och någonstans varmt att bo i! God bless igen Haiti (L)

2010-01-21 // 18:45:58
» Elin!

*Stöd Rädda barnens arbete i Haiti genom att smsa "10katastrof" för att skänka 10 kr eller "katastrof" för att skänka 50 kr - till 72950.*

2010-01-21 // 19:01:18
URL: http://Elhun.devote.se
» Anonym

Håller med dig bryan, om man jämför våra nyheter om Haiti med till exempel CNN så är det stor skillnad. Jag tycker sverige borde uppmärksamma det här mycket mycket mer. Jag ber alla som läser det här att skänka 10kr till de utsatta i haiti. 10 kronor har alla råd med, kom igen nu!

(sms:a 10katastrof till 72950)

2010-01-21 // 19:27:00
» Anonym

Det här är så hemskt..att dte skulle drabba dom av alla. Tänker på dom nästan hela tiden.

Bra att du uppmärksammade det här Bryan för vet flera bloggare som inte har gjort det..det visar at du bryr dig och inser att du liksom inte bara bryr dig om ditt egna liv o dina problem.

Ber för dom varje dag o har skänkt pengar..Det måste bli bättre för dom..

God bless them <3

2010-01-21 // 20:59:23
» melody

aaaaaj ja kan inte kolla. de gör ont

2010-01-21 // 21:05:26
» Anonym

jag tycker så jävla synd om de människorna, det är bara ännu värre att ett så redan innan fattigt land drabbades.. :( om man verkligen bryr sig kan man skänka pengar, 50 kr är bättre än att bara sitta vid datorn och kolla på videos. Jag har inte heller skänkt men ska göra det (hoppas jag!)

2010-01-21 // 21:10:59
» Anonym

jag tycker så jävla synd om de människorna, det är bara ännu värre att ett så redan innan fattigt land drabbades.. :( om man verkligen bryr sig kan man skänka pengar, 50 kr är bättre än att bara sitta vid datorn och kolla på videos. Jag har inte heller skänkt men ska göra det (hoppas jag!)

2010-01-21 // 21:11:35
» Ord blir meningar

Fan vad hemskt.. :(

2010-01-21 // 22:02:23
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Naomi

Kan inte ens kolla på sånt där. Får så ont i hjärtat så det inte är sant. Det är så jävla hemskt.. Sånt här ska inte få ske, men det är som de är. Jag har skänkt hundra kronor och är otroligt glad att jag iallafall kan hjälpa till på något sätt.

2010-01-21 // 22:42:11
» peace ,

Videon visar verkligeheten, och verkligheter i haiti är hemsk =(



Vi är ibland naiva i Sverige, tallt allt för givet och sådanna händelser som Haiti varit med om tar ut våran ödmjukhet och lidande över att se att att det finns de som har det värre än oss. En värld där saker och ting är så olikt vår egen värld! Jag vil bara säga till alla att ta hand om det du har för det du har är bra.

2010-01-22 // 00:01:24
» Anonym

dåligt uppdatering

2010-01-22 // 00:12:35
» Viktoria

Vilken hemsk video.. Jag tycker framförallt att det är helt SJUKT att inte resten av världen skickade hjälp snabbare! Det tog ju flera dagar innan något hände..

2010-01-26 // 05:12:18
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback