Här får ni hans mobilnummer!

TRACKA HONOM HAHAHA

Kommentarer
» Anonym

hahaahahahaha skön du är :D hahah ringde han dolt nyss, men han tryckte på upptaget... har sparat hans nummer, kommer tracka han som fan, ditt ord är lag bryan!!!! ;D

2010-01-16 // 17:54:16
» sluta tracka han

det är ju synd. Tänk han vill bara sova och softa under helgen och sen får han en massa fjortisar som ringer och messar hela tiden. Det är ju inte så snällt. Bryan, vad heter mecko på riktigt ¨hela hans namn¨?? du borde skapa ett inlägg där du berättar om dina närmaste vänner. Vilka de är, hur du träffade dem, första intrycket och sånt hehehehehe

2010-01-16 // 18:31:30
» Anonym

hahahaha bässta :DDD

2010-01-17 // 19:11:57
» a mili

haha sheet, ja ringde han för ett tag sen, han svara inte sen ringde han upp mig, ja ba hej? han ba aa hej, ja ba vem är du? han ba du ringde upp mig sen ja ba aa softa softa, så spela ja in då vi prata, ja ba hurru? han ba vad.. ja ba känneru bryan? han ba la på haha sen smsa vi lite han är fett snäll ändå :D

2010-01-24 // 14:26:59
» Anonym

haha måste fan kommentera igen, letade upp de här inlägget... skönaste videoinlägget jag nånsin sett, asså bara du kan göra en sån skön sak som att lägga in din kompis nummer HAHAHAHAHAHA! dör av garv bara jag tänker på de här haha!

2010-02-21 // 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback