helt trööött!

Nu har jag har jag rensat mitt rum, det finns inget kvar förutom sängen då...
Sängen tänker jag flytta ta ut från rummet imorgon bitti, gör jag det nu måste jag sova på soffan och det vill jag inte hehe.

Alla hyllor har jag tagit ner och det var nog det jobbigaste för på hyllorna hade jag parfymer, högtalare, böcker och massor med annat så jag fick alltid hålla på gå fram och tillbaka, först till vardagsrummet för att lämna det jag plockat ner från hyllan och sen tillbaka till rummet för att hämta mera saker... Som sagt, jobbigt!

När jag var klar så gick jag till köket för att kolla om vi hade något gott jag kunde smaska i mig och det hade vi hehe.
Mumms! Vill du smaka??

Kommentarer
» =)

Ja! men du vet computer situation hahah

2010-01-10 // 23:25:46
» Anonym

hahahah geeee mig! :P

2010-01-11 // 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback