Hemma från gymmet

Kom precis hem från gymmet, visst ser jag lite trött ut på bilden hihi?

Jag var och gymmade med Mecko, vi körde lite tillsammans och lite individuellt.
Jag lyssna på min spellista som jag fixade igår kväll och han lyssnade på sin musik, det var bra för problemet när man gymmar med en kompis kan vara att det blir mycket snack och lite verkstad, dvs att man pratar med varandra mer än vad man tränar. Men det hände inte utan vi tränade hårt båda två!

Jag ska ta och äta nu men checkar in med lite bilder från omklädningsrummet snart.
Only for the ladies haha ;)

Kommentarer
» lisa

noppar du dina ögonbryn?

för på vissa bilder är dem smalaren andra?

2010-01-10 // 17:49:39
» lisa

raderade du presis inlägget? :p om du inte vill svara på det, så säg det ist :p haha

2010-01-10 // 17:51:02
» Anonym

så söt du är bryan och till dig "lisa" ja, han noppar hans ögonbryn är du trög eller? han har fått den frågan på sin frågestund och då svarade han på det!

2010-01-10 // 17:53:30
» Anonym

gymmar du typ i hässelby ? :)

2010-01-11 // 00:44:27
URL: http://linneazs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback