IM BÄCK!

Jag är tillbaka!
Har ni saknat mig??

Shit jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men var inte sur på mig.
Det var inte mitt fel, det var blogg.se som höll på fixa och trixa lite med sajten så jag kunde knappt logga in men sen när jag till slut kunde logga in så kunde jag knappt skriva ett inlägg.

Hur som helst, nu är jag tillbaka och ni kanske undrar vad jag har gjort idag hehe?
Jag kom faktiskt hem för en kvart sen, jag var på STREETSTAR!
Faan vad grymt det var, vilken upplevelse. Jag har aldrig varit på det tidigare, jag var nära att gå på den förra året men gjorde aldrig... Faaan vad skönt det var, går typ inte att förklara hehe men det var en asskön stämning med otroligt begåvade dansare.
Alla som är där är liksom där för att de gillar just dans! Alla är där för en och samma sak, det är just det som gör det så speciellt.
Svarta, vita, bruna, gula, you name it alla var olika men alla var där för en och samma sak.
Dansen är precis som fotboll, den skapar kärlek mellan alla.
Asnajs var det och jag ska dit imorgon också, då har jag hört att det ska bli ännu bättre.
I can't wait!

Kommentarer
» chris tucker

kolla Chris tucker.. han har förändrats riktigt mcket haha!

2010-01-31 // 02:04:18
URL: http://yandiie.devote.se
» Anonym

LYLLO!!!!!!! spana efter dansaren sara galan, d e min lärare! HON E BÄST

2010-01-31 // 11:15:47
» sarah

kan inte du berätta lite om dina vänner? du nämner ofta nebben och mecko, vem är de?

2010-01-31 // 11:21:21
» nicho

antar att de inte blir så mkt uppdatering ida heller :o

2010-01-31 // 11:25:36
URL: http://nichow.blogg.se/
» sarah

vad heter låten som du har i inlägget lunch som du även sjung i videon efter typ?

2010-01-31 // 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback