Im feeling good

Ligger och tar det lungan.

Jag är på bra humör, vet inte vad det är men det känns jätte bra... Jag är på bra humör idag, jag hoppas att ni också är det! Jag slutade skolan rätt tidigt idag, det kanske är därför? haha. Jag slutade klockan tolv.

Efter skolan åkte jag in till stan för att fixa lite grejer, när vi snackar grejer då snackar vi grejer hahah.
Kom hem för ett tag sen, jag ska ta och äta något nu sen ska jag nog till en kompis...
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska till gymmet innan jag drar till kompisen eller om jag ska till gymmet efter... Hmm.. Vad tycker ni?.. Ähh jag får se hur jag gör..

I alla fall, eftersom jag är på bra humör så tänker jag pumpa lite skön musik som denna låt!
Man blir liksom på bättre mode när man lyssnar på sånna här sköna låtar!
Visst håller ni med att låten var nice!

Kommentarer
» sonja

Roligt att du är på bra humör, det är jag också idag :) Fresh blogg förresten .

2010-01-14 // 15:18:02
URL: http://sonjapirita.blogg.se/
» nelly

ja e alltid på bra humör när ja läser din blogg <3

2010-01-14 // 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback