Itunes

Har spelat FIFA och kollat på så mycket fotboll idag att jag känner att jag bara vill softa med musiken nu haha.
Just nu så ligger jag på sängen och fixar min spellista som jag lyssnar på när jag gymmar.
Jag måste ta och lägga in bra hiphop/rnb låtar med tempo.


Förra gången jag höll på med den spellistan så var det lite stressigt eftersom jag höll på med den under natten och jag tänkte inte på vilka låtar jag la in eftersom jag ville sova så snabbt som möjligt. Så nu ska jag ta min tid och fixa världens bästa spellista som man kan lyssna på när man tränar!

Här bjuder jag på en låt som jag har på min spellista!
En riktig FLIPP låt som ger mig en riktig adrenalinkick när jag gymmar haha!

Checkar in senare!

Kommentarer
» nat

Någon som vet vad låten heter? :)

2010-01-09 // 23:51:58
» =)

Heeeeya Bryan!, ärligt nu har a väntat på videon där du pratar ryska länge...

I wanna learn kommigen nu cutipie!!

2010-01-10 // 01:01:13
» killensomvetallt

ACE GOOD - Get Em Up

2010-01-10 // 02:06:02
» killensomvetallt

ACE HOOD - Get Em Up*

2010-01-10 // 02:06:26
» Anonym

snygg

2010-01-10 // 15:08:52
URL: http://onlymin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback