Jahapp

Jag ser inte så glad ut, jag ser inte heller arg ut, jag ser mer ut att vara besviken och det är jag också.

Arsenal lyckades inte vinna på Villa Park mot Aston Villa, det blev delad poeng.
En mållös match men med mycket dramatik.
Det som får mig att bli besviken är att jag vet att de kan spela mycket bättre, första halvleken så var det inte ens likt Arsenal. Det tog ett bra tag innan de kom igång. Engligt mig så kom de ens aldrig igång.

Värst av allt var att Arsenal sköt i stolpen och ribban tre gånger.
Fabregas skott på stolpen förtjänade bättre öde, han dribblade två, tre spelare och sköt i stolpen...
Men, men... Chelsea vann mot Birmingham med 3-0. De är en segermaskin, vad kan man göra åt saken.

Jag vet att ni väntar på att jag ska lotta ut en vinnare.
Spana in bloggen 23:30 så kanske det är just DU som har vunnit 2 biljetter till STREETSTAR!

Kommentarer
» Anonym

vad gillar du för tjejer?

2010-01-27 // 23:21:48
» nicho

ey bryan måste ba ge ett låttips följt av en fråga:

okay så jag hittade den här låten på youtube, och folk säger att det är chris brown som sjunger i början. Men jag har svårt att tro det så därför frågar jag dig. Vore nice om du kunde lyssna och säga vad du tror :o



http://www.youtube.com/watch?v=J-kStF_IyBo

2010-01-27 // 23:39:55
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

skillnaden mellan arsenal och chelsea är att chelsea är stabilare :(

2010-01-28 // 00:16:03
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:46:31
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:49:25
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:49:25
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:49:49
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:49:50
» Anonym

fett synd att du nte svara på den här !!!!



vilken av dina föräldrar kommer från uganda och vilken kommer från sverige ? och va skulle du vilja att dina barn kom ifrån förutom dina länder och vet du vad dom skulle heta isf hur många och om du ens vill ha hehe :D vet d ingen frågestund men hoppas du svarar iaf

2010-01-28 // 01:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback