Knaz i skolan

Oj så trött jag är...

Hade faktiskt ingen lång dag i skolan idag, jag slutade vid klocna ett men jag sov fett med dåligt inatt det är nog därför jag känner mig lite seg och trött.

Jag var i skolan idag och gissa vad som hände? Det är ingen nyhet kan jag säga hehe.
Eller jo det är det faktiskt eftersom alla andra gånger har det varit airbombs (smällare).

Idag var det nämligen så att en raket sprängdes i skolan, inne i korridoren, vid cafeterian där alla elever softar.

Jag satt och åt min banan helt plötsligt ser jag folk springa från cafeterian, det nästa jag ser är hur raketen åker på golvet och nuddar vägen, den fortsätter att "åka" men kommer igenstans eftersom väggen är i vägen.

Sedan sprängs den i röd/rosa färger...
Alla fick panik, läraren kom till platsen direkt... Det var heeelt kaos, heeelt!
Som tur blev ingen skadad.

Kommentarer
» Sara

vad är det för skola och vart ligger den? kan du inte berätta om de stökiga klasserna elr vad det är för elever? berätta lite mer!!!

2010-01-18 // 18:28:02
» S E V D A Y E T I S ♥

ooomg shiiiit :O! Din skola är helt knaaaz, tur att jag aldrig började där, skulle börjat där , alla säger att den e helt kaooos!:S

2010-01-18 // 18:55:41
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Anonym

Hahaha asså Bryan, vad går du i för skola egentligen? xD

2010-01-18 // 20:19:35
» Anonym

hahahahaahaha fyfaaaan va kul, gaaalen skola!!! :D vill gå där!!

2010-01-18 // 22:06:00
» Anonym

Ellerhur berätta om din knasiga skola!!!!

2010-01-19 // 07:02:42
» nicho

hahaha sånt shit verkar hända i er skola hela tiden asso :o dom måste fatta att de inte är nyår längre, hahaha =D

2010-01-19 // 08:39:54
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback