lite skratt + musik

Hahaha, shit pratade precis i telefon med min syster Liza från London.
Vi pratade om något roligt och bara dog av garv i telefonen haha, vi garvade mer än vad vi pratade haha aså shit. Hon kommer faktiskt hit på Fredag, jag längtar faktiskt tills Fredag för det är alltid kul när min syrra är hemma.

Haha, shit jag garvar fortfarande... Men hur som helst, jag tänker bjuda på en riktigt skön låt som är från 2007. Den är riktigt nice, Mariah Carey gör låten inte sämre haha, båda låten och själva musikvideon blir hetare med Mariah Carey ;) Och för er tjejer så ska jag säga att också Bow Wow är med i den här låten, han sjunger näst sist...eller sjunger?
Jag menar rappar hehhe.

Kommentarer
» Anonym

SÄG TILL DIN SYSTER ATT UPPDATERA HENNES BLOGG!!

2010-01-11 // 21:00:47
» Anonym

jag gillar den här :)

2010-01-13 // 07:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback