Mamma hemma från London!

Jag vet inte om ni la märke till det men min syrra Liza kom aldrig hit.
Första gången kom hon inte för att flyget blev inställt pga det dåliga vädret i England.
Och sen andra gången kom hon inte för att hon missade flyget!! Typsikt Liza.
Min andra syrra Diana och min Mamma åkte till Liza över helgen.
De kom hem ikväll, för någon timma sedan.
Mamma kom hem med bra grejer haha.
En snygg Arsenal halsduk :D
Massor med tuggumin. Oh, nej.. Jag kan nog inte tugga allt själv, vill du hjälpa mig hehe?
En ny tandborste hehe, precis vad jag behöver!

Och nu till det bästa!
Precis vad jag behöver och vad jag hade tänkt köpa nu i slutet av denna månad men vilket jag inte behöver göra nu när Mammsen har köpt det :D
Ett par nya Converse! Precis den färgen jag ville ha också, ett par vita!
Älskar de vita Conversen mest! Passar med allt, absolut allt!
Åh så glad jag är, ett par helt nya, VITA, fräscha Converse!
Nu har jag ett par nya Converse till min lilla samling haha.
Som ni ser så har jag redan ett par vita Converse men de är helt ruttna, använder de bara när jag ska gymma.
Jipiii :D
Jag har faktiskt två par till Converse, ett par höga svarta och en par höga olivgröna..
Men som sagt, de är höga och inte låga :P

Skön jag är som har tandborsten i mun haha ;)

Kommentarer
» Neha

Åh kom ihåg såna tuggumin:D

Det var längesen man smakade såna

2010-01-25 // 00:09:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
» Anonym

Vad har du för sko storlek????

2010-01-25 // 00:46:39
» ricko

give lite coonverse :'(

2010-01-25 // 00:46:44
» adam

tja, är det chinos som du har på dig på sista bilden? isåfall va är det för märke och hur mkt kosta dom och vart köpte du dom? snygga! peace

2010-01-25 // 15:11:38
» Anonym

Kul att tandborsten har kroatisk logga.

2010-01-25 // 15:42:06
» kadija

vet du vart man kan köpa den där arsneal halsduken i sverige ? :)

2010-01-25 // 23:16:04
» kadija

vilken affär i sverige finns arsenal halsduken? vill ha :)

2010-01-25 // 23:23:27
URL: http://sugaah.blogg.se/
» matildafritz

nice shoes ;)

2010-01-28 // 01:35:27
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback