Min dag

Oj vilken lång och rätt så jobbig dag jag har haft.

Gissa vad som hände i skolan idag? Det är ingen nyhet kan jag säga.
Jo, det smälldes en airbomb i korridoren, IGEN. Det börjar bli som en vardag... Man är liksom van att det ska hända, jag har skola imorgon och kan gissa på att det kommer att smällas igen.

Efter skolan åkte jag och Mecko till gymmet för att pumpa.
Jag var fett med trött efter skolan, funderade faktiskt på att åka hem och sova men nej, det handlar om vilja och som jag skrev i början av Januari, att bli krallig är en av mina nyårslöften och jag måste hålla det!

Efter gymmet så åkte jag hem och vilade lite grann sen så var det dags att sätta ihop hyllan och det tog som sagt längre tid än vad jag trodde. Det tog inte bara mer tid än vad jag trodde, det tog krävdes också mycket mer jobb än vad jag trodde. Shit vad jobbigt det är, imorgon ska jag sätta ihop en likadan hylla fast lite mindre...
Nu behöver jag inte kolla på instruktionsboken eftersom jag kan allt utan till nu hehe.

Spanar in snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback