Min Ipod

Som ni märker så har jag laddat upp mycket musik idag... Eller igår haha, klockan är ju över 00:00.
Jag ska börja lägga upp mer musik på bloggen, precis som jag gjorde förut.
Jag var och gymmade på kvällen och när jag gymmade så lyssnade jag på musik från min iPod.
Eftersom jag inte har några spellistor på iPoden så fick jag hålla på byta låt hela tiden och det var lite jobbigt så nu ska jag sitta och fixa en spellista med sköna låtar som jag kan lyssna på när jag gymmar!
Perfekt eller hur!!
Jag ska också ta och ladda ner lite nya låtar, fixa & trixa lite med itunes osv.
Ne, jag ska sätta igång nu så jag inte sitter uppe hela natten...
Här bjuder jag på en skön låt, tryck på play :)

Kommentarer
» Anonym

Skulle inte du kunna länka till Chris Browns twitter? Hittar inte den, har för mig att du skrev om hans twitter för några dagar sen =)

2010-01-08 // 02:48:11
» Anonym

ORKA LJUGA ATT DU GJORT DEN VIDEON FAMOUS GIRL

2010-01-08 // 09:28:51
» Anonym

du gör ett bra jobb bryan! :)

2010-01-08 // 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback