mitt rum

Som ni har märkt så har jag inte kunnat blogga så mycket under dagen.
En anledning till det var för att jag och Mammsen åkte till IKEA för att kolla på lite möbler och annat som ska ha i mitt rum.

Vi köpte lite saker idag och resten beställde vi med hemleverans eftersom det blir för tungt att bära.
Det vi beställde kommer förmodligen på Måndag eller på Tisdag!

Hur som helst det vi fick hem oss idag var två ny kuddfodral, två påslakan (två likadana, när det är dags att tvätta en så använder man den andra hehe), och en spegel. Spegeln var jätte viktigt eftersom jag konstigt nog inte hade någon spegel i mitt rum tidigare.

Så, jag håller på att göra mitt rum mera personligt sakta men säkert :)

De nya tapeterna i hallen.


Mitt söta lilla rum är på G





Kommentarer
» Rachiie

hahah, har oxå sånn tapet den svarta alltså:P

2010-01-17 // 22:26:41
» Anonym

galet nice! ;)

2010-01-17 // 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback