Musik för tjejerna

Hahaha, shit jag kan tänka mig hur ni tjejer känner er :P
I alla fall de som inte är fotbollsintresserade, förlåt haha.
Jag har bara skrivit om fotboll idag, jag märkte inte det förens nu hahaha.
Eftersom jag har skrivit så mycket om fotboll idag så tänker jag bjuda er tjejer på en riktigt skön låt av Destinys Child. Den här låten är faktiskt galet skön, man blir typ lite glad av att lyssna på den.
Låten och musikvideon handlar ju om att alla de tre är vänner.. Bästa vänner och de märker att Kelly beter sig lite konstigt, hon verkar deppig och så... Det är något Kelly inte har berättat till Beyonce och Michelle, det är något som hon håller inombords som Beyonce och Michelle vill att hon ska få ut. Vi är ju bästisar såå berätta nu, vad är problemet? Hahaha visst är jag tungt på att förklara vad låtar handlar om :D
Tryck på play nu och lyssna, den är skön fan, även videon är härlig!

Kommentarer
» mmm

Haha riktig grym låt

2010-01-09 // 20:35:52
» Anonym

skitbra låt!:)

2010-01-09 // 20:40:28
» Anonym

Destiny's Child har mååånga bra låtar, Cater 2 U är en av mina favoriter, klassiker!

Åh, wish they could get back together :(

2010-01-09 // 20:51:53
» S.S

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR ATT DU SKRIVIT SÅ MYCKET OM FOTBOLL, Å JAG E TJEJ!!!!



Fan jag är så upptagen nu men jag ska göra tid åt att läsa ALLA DOM HÄR FOTBOLLSINLÄGGARNA, me love.

Det va jag som skrev att du borde skriva mer om fotboll, vene om du ens såg det men :P I GOT MY WISH.. p.s Barcelona är typ BÄST!!

2010-01-09 // 21:06:46
» Chris browns Wifeeey aka Fotball loover

JAG DÖÖÖÖR FÖR FOTBOLL BRYAN O JAG E TJEEEEJ !!!

SÅÅ HIT MEE!

väldigt tunga inlägg men skriv gärna om REAL MADRID!!

MUCH LOOVE TO REAL , P.S glöm inte kolla matchen imorn (söndag) kl 19.00 Real Madrid - Mallorca sen kl 21.00 ere Barcelona - Tenerife ( Hoppas barca förlorar)

PEAAAAAAAAACE

2010-01-09 // 21:45:48
» Anonym

bryan jag har sett din kusin (som e 94) han e skit fin! kan inte du skriva ett inlägg om han (A)



2010-01-09 // 22:02:55
» Anonym

bryan jag har sett din kusin (som e 94) han e skit fin! kan inte du skriva ett inlägg om han (A)



2010-01-09 // 22:03:23
» Anonym

bryan jag har sett din kusin (som e 94) han e skit fin! kan inte du skriva ett inlägg om han (A)



2010-01-09 // 22:03:42
» N.Y

Gammal men skitbraaa låt =)

2010-01-09 // 23:05:21
URL: http://obsessed.blogg.se/
» Anonym

Denna video är skit bra! Det finns tyvärr för många tjejer som håller kvar vid idioter till killar.



Och jag är tjej och jag älskar när du skriver om fotboll, jag spelar inte fotboll eller nått men gillar att kolla på fotboll och prata om det så sluta inte helt.. Haha :)

2010-01-10 // 02:18:22
» Anonym

ÄLSKAAA! <3 !!!!!

2010-01-10 // 02:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback