My boo

Ohhh, sköönaste låten ever fan!!
Ni alla minns väll den här låten!? Det var galet längesen jag lyssnade på den och det var gaaaalet längesen jag såg videon till låten. Fan den här låten väcker gamla goda minnen när jag var mindre!
Den här låten släpptes när jag var 13 år gammal och jag minns så mycket när jag lyssnar på den, haha jag var typ kär i en tjej kommer jag ihåg. Men inte bara det, den här låten får mig att tänka tillbaka när jag var mindre då jag såg upp till Usher och ville vara som honom, dansa som honom, sjunga som honom... Aah ni förstår haha, Usher var min största idol som liten!
Tryck på play och njut av denna underbara låt och video!!
I LOVE IT!!

Kommentarer
» Anonym

2010-01-08 // 16:23:54
» H

Bryan! du är störtskön kille. ville bara få det sagt och god bless your musictaste ME LIKE =) tjarrå

2010-01-08 // 16:25:26
» Anonym

Skulle du kunna ha en "flirt" med en tjej som är 13?

2010-01-08 // 16:28:06
» Anonym

Yes I remember boy

Cause after we kissed

I could only think about your lips

Yes I remember boy

The moment I knew you were the one

I could spend my life with

Even before all the fame

And people screaming your name

I was there and you were my baby



hahaha älskar låten drogar den 24/7 och har aldrig tröttnat på den efter alla år!

2010-01-08 // 20:07:41
» Lii

ÅÅÅH älskade den låten så jävla mkt! :D Han var min Chris Brown då ^^

2010-01-08 // 20:30:12
» N.Y

2010-01-08 // 22:59:11
URL: http://obsessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback