My day

Heysan på er alla söta och sköna bloggläsare!
Jag var med en tjejkompis därför har jag inte uppdaterat bloggen under dagen!
Hon åkte för ett tag sen så nu har jag tid att blogga!
Jag åt precis mat, jag åt makaroner med köttbullar och asmycket ketchup haha!
Fast än jag har ätit och är mätt så känner jag mig lite fett trött, jag vill bara lägga mig ner och blunda.
Jag tror fan jag ska göra det, jag ska vila en liten stund... Typ 10 minuter sen ska jag börja packa väskan för jag ska dra till gymmet. Jag tänkte faktiskt gymma på morgonen idag men var helt enkelt för trött.
Jag orkar inte gå just nu heller men det handlar om vilja! Och viljan har jag!
Ne, nu ska jag ta och vila i 10 minuter men jag checkar in igen innan jag drar.
Kärlek o Respekt

Kommentarer
» julia

du har viljan det märks, du anstränger dig att gå til gymmet fast än du är trött. skit bra!

2010-01-07 // 18:42:45
» Anonym

jag åt också köttbullar med makaroner.. i skolan! :(

2010-01-07 // 20:13:57
» Anna (Y)

Asså vet du hur grymt söt du är? (: ooooh

2010-01-08 // 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback