Nattinlägg

Hey på er alla som är vakna så pass sent!

Jag kom hem för typ en kvart sen, alltså vid halv tre tiden... Jag var hos en kompis i Märsta, jag hade det inte så kul när jag skulle hem eftersom jag missade tåget jag skulle ta. Jag fick sitta på nästa tåg i 30 minuter tills den började åka, vad tror ni jag gjorde under hela resan? Jo, jag lyssnade på Chris Brown's album hehe.
Jag ska ta och äta flingor nu, det har blivit som en vana för mig haha.
Jag brukar alltid äta flingor när jag kommer hem sent på natten.
Men hur som helst,
jag ska ta och äta flingor nu sen ska jag sova, jag känner mig lite seg och har ont i huvudet också.
Det ska bli skönt att sova, jag kommer sova braaa också de den hehe.

Natti natt på er!

Kommentarer
» jennie

hur äter du dina flingor? :) alltså med vad och så? :P

2010-01-17 // 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback