ONSDAG

Hey alla goa läsare!
Jag kom hem från skolan för ett tag sen, nu softar jag i väntan på en kompis.
Vi ska ta det lungt ba, jag har lust att sätta ihop min andra hylla men tror jag får göra det senare hehe.
Jag har egentligen träning senare ikväll men har pratat med tränaren och jag ska till gymmet istället för att jag är halvskadad, har lite ont i låret men det lär gå över snart så det är inga stora problem.
Men nu ska jag ta och softa lite innan min kompis är här.
Jag spanar in senare.
Pussi!

Kommentarer
» Anonym

när skulle din syster kma till dig ?

2010-01-20 // 15:56:56
» laura:)

fan va du liknar kesan han på from g's to gents :)

2010-01-20 // 17:13:42
» Anonym

för din afrikanska vänners bästa, ta bort att du kommer ifrån uganda, skämmer ut oss niggahs från the real ghetto

2010-01-20 // 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback