Rick Ross

Rick Ross är bara för tung!
Antingen diggar du honom som jag och min syrra Lizaaa haha, vi diggar honom enormt!
Rick Ross är töööng! Nu menar jag inte tung att han väger mycket hehe, ni förstår vad jag menar.
I alla fall antingen diggar du honom eller så gillar du honom inte!
Rick Ross is the shit! Här bjuder jag på en asskön låt tillsammans med Christina Milians man The Dream!
Ärligt talat, The Dreams låtar är sköna och alla andra låtar som han medverkar i är också sköna!
Han gör aldrig dåliga låtar haha, hur som helst, tryck på play och njut av denna låt och musikvideo!
Innan ni trycker på play måste jag bara säga att alla tjejer i den här videon är helt underbara, de är liksom perfekta!
tur de har fan, de lever i min drömvälrd hahah!

Musikvideon är inspelad i Colombia, så ahh... Ni vet vad jag menar...
FinFina latinas hehe.

Kommentarer
» Karina Rodriguez

Me love latinos <3

2010-01-15 // 11:18:51
URL: http://pulentita.blogg.se/
» matilda

Mullat eller kines? ..... En bra fråga ...

Men lyssna mr. do it for the ladies , varför pratar du såmycket om dig själv hela tiden? Okej okej I got the message du tycker du själv är finast i världen! vi försår ... Inget du tycker om att göra för andra?? yee.. Va tvungen att hata lite även om jag vet att du inte tar åt dig :) Peace cutiee.

2010-01-15 // 11:20:51
» Nella

Sv; Okej. du har redan skickat din blogg till mig tre gånger. Vad är det som är så speciellt haha ?:)

2010-01-15 // 11:22:08
URL: http://favoritepartofme.blogg.se/
» Anonym

asså driver du med mig bryan!? alla de där tjejerna i videon är horor! de är fuckin hotfjortisar. vill du ha en sån eller? asså kolla på dom bara.. dom e ensamma med ett glas o njuter för ingenting.... ? palla va sånna horor. lationos? asså kolla på alla tjejer i usa! fucking same shit! ALLA SÅNNA E HOROR! REMEMBER THAT!

2010-01-15 // 14:17:48
» Anonym

asså shit vilka heta tjejer!! :O kommer fan kolla på videon bara för tjejerna... btw jag är kille :P

2010-01-15 // 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback