Shooo

Yooo, vad händer alla goa läsare!

Jag gick fan inte till skolan idag, jag vaknade halv 10 och kände mig heeeelt död så jag stannade hemma.
Men fan vad jag ångrar att jag inte gick, jag fick höra att det smälldes smällare i skolan, alltså i korridorerna!
Inte en gång utan tre-fyra gånger... Sen så fick jag höra att lärarna tog in eleverna i något klassrum och började snacka galet seriöst om att skolan kanske ska stängas ner pga att det är för mycket knaaz!
Haha, asså fuck, jag borde dragit till skolan idag, jag missade allt action!

Men hur som helst, idag tänker jag inte skriva så mycket utan idag blir det mest videoinlägg.
Inte videoinlägg på mig när jag pratar utan videos från i sommras när jag är med kompisar och sånt.
Tro mig några videos är fett roliga haha, jag satt precis och kollade på några, vissa videos kommer jag knappt ihåg och när jag ser de så börjar jag garva som fan.

Kommentarer
» sara

Asså fan vilken skola går du i?

Låter fan roligt, alla älskar väl action:)

2010-01-15 // 17:42:36
» Anonym

Hahah väldigt roligt (sick) asså fan väx upp ni är vuxna människor för fan. Låter som dagis!

2010-01-15 // 18:41:20
» F :)

Haha dom smäller smällare inne på min skola med, fucked up :p

2010-01-15 // 20:04:38
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
» -

det händer såna här dumheter just för att ni inte har kameror, vilket kommer fixas snart, och då kommer ingen i skolan våga göra något, för att de kommer bli bustteeeeeed,

2010-01-15 // 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback