Shooo

Vad hääänder bloggen! Vad häänder alla söta och sköna läsare!
Shit det känns som att det var fett länge sen haha!

Jag uppdaterade inte så bra igår kväll eftersom jag hade huvudvärk när jag kom hem från gymmet och la mig i sängen direkt, när jag vaknade senare på kvällen var jag alldeles för trött för att sitta vid laptopen.
Senare närmare elva tiden så fick jag huvudvärk igen så jag la mig i sängen igen och sov.

Men nu är det en ny dag och jag mår fintfint!
Jag började faktiskt skolan idag, rätt sent om man jämför med andra som började förra veckan!
Första dagen på skolan var knaz, jag var för trött, verkligen föör trött.
Orkade inte med något, halvsov på lektionerna osv.

Dagens händelse var airbomben i skolan, det var någon som tände en airbomb och hela skolan ba BOOOM!
Airbomben låg tydligen i en papperskorg och när den sprängdes så delades papperskorgen typ i två delar.
Helt sjuk asså, det lät som fan, polisen kom dit också.

Jag ligger i sängen nu, softar you know... Ska röra mig till köket och kolla om jag hittar något jag kan käka.
Jag är gaaalet hungrig, det är exakt det här jag menar... Jag behöver en cinderella som kan laga mat till mig :(

Kommentarer
» Anonym

hahahahahaha airbomb i papperskorgen fyfan va kul! vill också att nåt sånt ska hända på min tråkiga skola.. :(

2010-01-13 // 16:11:49
» Anonym

I can be ur cinderella, ella, ella, ey ;)

2010-01-13 // 16:23:15
» Melina

Bryan, kan du inte slägga upp en lista eller ett tiotal låtar med dina absoluta favoriter du lyssnar på då du gymmar. Har nämligen brist på musik då jag gymmar. Please..



Take care! :)

2010-01-13 // 16:37:11
» Anonym

Shuuuuz :) du har den skönaste bloggen , du tänkte bara fråga hur man fixar fint på bloggen , är ny börjre och fattar noll så om du kunde ge lite tips :) skulle va gulligt

peace

2010-01-13 // 17:44:47
URL: http://saamar.blogg.se/
» Anonym

i can be ur cinderella babee<3

2010-01-13 // 19:23:43
» ooo

i can be ur cinderella babee<3

2010-01-13 // 19:23:47
» Anonym

du har väl inte missat omarions nya album Ollusion? har för mig du gillar honom.

2010-01-13 // 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback