skönaste låten!

OMG, måste tacka en läsare för kommentaren i det inlägget där jag la upp Destinys Child's musikvideo Cater 2 You.
Det var en läsare som kommenterade: Brown eyes - destinys child (L).

Eftersom jag har växt upp med mina systrar som lyssnade på Destinys Child hela tiden när jag var mindre så har jag typ hört alla deras låtar och kan jag typ alla låtar utan till. När jag såg den kommentaren så tänkte jag... Hmm.. Vilken låt är det? Så jag sökte på youtube och lyssnade på låten, efter två sekunder kom jag på vilken låt det var, shit vad bra den låten är.

Ärligt talat den är super skön, ni alla vet att jag ääälskar rnb och kärleks låtar och den här låten är sååå underbar! Det var jätte längesen jag hörde den, senast jag hörde den var typ när båda mina systrar bodde hemma... Oh, så skön den är, texten är otroligt underbar.. Jag älskar den låten, glömde bort den helt och hållet men måste tacka den läsaren för den kommentaren! Asså tack så jätte mycket, du anar inte hur mycket jag gillar den låten.

Ska ta och ladda ner den och lägga in den på iPoden nu på direkten!

Här har ni mina läsare, här har ni en av de skönaste låtarna av Destinys Child!
Läs texten samtidigt som du lyssnar, du kommer vilja ha ett förhållande, du kommer vilja vara kär, du kommer vilja ha någon, du kommer helt enkelt att bli kärleksfull av dig när du lyssnar på den här låten tro mig. Fett fin låt, helt seriöst.


Kommentarer
» Anonym

det er inte lyssna på temptations med destinys child... ännu bttre. btw är det beyonce som sjunger den:P

2010-01-10 // 19:08:27
» Anonym

det er inte lyssna på temptations med destinys child... ännu bttre. btw är det beyonce som sjunger den:P

2010-01-10 // 19:08:43
» Anonym

TUUUNG,haha:D

2010-01-10 // 19:11:59
» Anonym

Åh den är skitbra! Tacka mig också för att jag nämnde cater 2 you låten :p nej skoja! Men, Soldier av Destiny's Child, den är också bra ;) plus på kanten med alla sexiga killar i videon :)

2010-01-10 // 22:59:09
» Lii

Skit bra att du gillade den, skrev anonymt. Visste inte om du skulle tycka att den var bra eller att den var för tjejig ^^ Älskar texten! <3

2010-01-10 // 23:12:40
» Cassie

Asså e folk efterblivna eller har ni aldrig hört dessa låtar, fett efter!!!!!

2010-01-11 // 22:58:35
» mm

Låteen e bäst!

2010-01-14 // 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback