Soft!

Shossan!

Jag kom precis hem från min träning.
När jag stod och väntade på bussen så kände jag någon klappa mig på ryggen, jag lyssnade på musik och ba; Vem fan kan det vara? Så jag vände mig om och där stod Nebben heheh. Vi hade precis vart på träning tillsammans, vad gör du här? Frågade jag honom, jag ska käka svarade han hahah.
Skön jag är som skriver våran konversation.

Men hur som helst, innan Nebben kom så hade jag lagt märke till en fett, fett söt tjej som satt och väntade på bussen.. Jag sa till Nebben att det sitter en söt tjej och väntar på bussen, så han kollade och tyckte också att hon var nice, han ba; Bryan haffa, haffa haha. Jag ville haffa men fick aldrig något bra läge, det var föööör mycket folk och det kändes bara stressigt.

Du gav mig fin, fina blickar så om du spanar in min blogg adda mig på facebook eller något okej :)
Hehe, kärlek o respekt till alla söta och sköna läsare!
Jag ska ta och byta om till mina sköna mjukis sen checkar jag in igen!

Kommentarer
» marri

vilket land såg tjejen att komma ifrån som du såg vid busshållsplatsen :D? du borde ha haffat!

2010-01-24 // 21:10:13
» Anonym

ASSSÅ BRYAN, NÄSTAN VARJE DAG SER DU EN TJEJ SOM BER BLICKAR OCH SEN SÖKER EFTER HENNE PÅ DIN BLOGG. MIN FRÅGA ÄR NU? BLIR DET ALDRIG NÅGONTING MELLAN DEM OCH DIG?

2010-01-24 // 21:50:34
» Anonym

beskriv tjejen vilket land kom hon ifrån? :D

2010-01-25 // 12:53:00
» Anonym

hon kolla på dig för att hon vet vem du är hahah genom bloggen

2010-01-25 // 18:29:44
» :p

hon kolla på dig för att hon vet vem du är genom bloggen hahah

2010-01-25 // 18:30:37
» Anonym

va e din typ ? hos tjejer da :p

2010-01-25 // 19:21:18
» mrs do it 4 the right guy

Vad skulle du göra om jag sa att jag vet vem tjejen är, känner henne & faktiskt skulle kunna fixa henne till dig :)?

2010-01-30 // 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback