Softisch

Hey på er alla goaa läsare!

Som ni ser sitter jag inte i mitt rum, jag sitter i vardagsrummet eftersom de håller på med mitt rum.
Det är soft att sitta på soffan med laptopen haha, jag gör typ aldrig det... Jag är typ alltid i mitt rum.

Just nu softar jag helt och hållet, jag är inne på facebook och kollar på ZTV. Just nu spelas Alicia Keys - Sleeping With A Broken Heart! Den är fett bra, jag tipsa om den låten för några veckor sen här på bloggen.

Fan asså, jag känner mig lite trött... Jag somnade halv fem på natten, eller ska man säga morgonen kanske?
Och så vaknade jag halv nio för att de kom för att tapetsera mitt rum.
Nu har de gått på lunch så jag passade på ta kort på hur det ser ut i mitt rum just nu haha.


Innan mina blåa tapeter hade vi dom här blommarna på väggen hahah!

Kommentarer
» Anonym

haha ditt rum ser fett fuckad ut!! :P

2010-01-11 // 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback