STREET STAR!

Yooo vad händer alla goa läsare!

Mår ni bra eller? Jag antar att ni är lite trötta, klockan är ju mycket.. Dags att sova snart!
Men inte nu, utan snart hehe, jag har en fett skön nyhet att berätta till er alla!

Det är ju så att det snart är dags för en av världens största danstävling.
Dansare från USA, Frankrike, England... Ah you name it, dansare från hela världen deltar i den här tävlingen.

Alla som håller på med dans vet exakt vad jag snackar om men ni som inte har så mycket koll ska få veta att den här tävlingen arrangeras varje år i Sverige, i Stockholm, i Solna! I Solnahallen för att vara exakt!

Jag har aldrig vart på den danstävlingen tidigare, men jag har hört så bra saker om den att jag ska dit i år!
Jag gillar själv dans, too bad att jag inte kan dansa men haha jag njuter av att se andra dansa om de är bra på det.

Här är en video från förra året. Grymt eller hur? Tro mig det kommer vara grymmar iår!

Jag ska inte ta er tid mer men jag har blivit kontaktad och har chansen att ha en liten tävling här på bloggen där jag delar ut 2 biljetter till Street Star som är om ca: 2 veckor!

Som sagt, jag ska själv dit... Det här får jag bara inte missa hehe.
Vad tycker ni? Ska jag ha en tävling där jag delar ut 2 biljetter till Street Star?
Kommentera och let me know!

Om det här inlägget försvinner från första sidan så gå in på kategorin Tävlingar så hittar du den direkt.
Btw, för mer info gå in på den officiella Street Star hemsidan http://www.streetstar.se/

Kommentarer
» karolinajonsson

snygg blogg :D

2010-01-19 // 08:56:24
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
» Anonym

okej så då ses vi där katt. jag kan dansa så om du vill kan jag lära dig something something? haha

2010-01-19 // 09:43:28
» Anonym

ASSÅ SNÄLLA! TA BORT INLÄGGET NU!!!!!!! NU KOMMER MASSA FJORTISAR KOMMA OCH FÖRSTÖRA STÄMNINGEN!!!!!!!!! FUUUUUUUUCK YOUUUUUUUUUUUU



JAG HAR GÅTT VARJE ÅR OCH JAG SKULLE INTE TYCKA OM ATT KÄNSLAN FÖRSTÖRDES AV MASSA SNORUNGAR!!!



TACK PÅ FÖRHAND! FÖRSTÖR INTE FÖR OSS STREETLOVERS NU. DET HÄR ÄR DET ÄNDA EVANGEMANGET SOM ÄR TILLÄGNAT TILL OSS.



TACK

2010-01-19 // 10:31:15
» Anonym

snälla skulle inte du kunna visa din mage i ett inlägg :)



följer din blogg varje dag och vill verkligen se din mage :)

2010-01-19 // 14:08:25
» Anonym

jaaa snälla ha en tävling!!! :D

2010-01-19 // 14:19:34
» Nicho

omg uppdatera nån gång asso! :D

2010-01-19 // 18:53:44
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Håller med hon som skrev tre inlägg ovanför. Jag har dansat i tolv år och är idag arton. Har varit på streetstar massa år och de är som sagt inte till för fjortisar. (Är ju mest fjortisar som läser din blogg, och när du ska dit så vill dem dit.)

2010-01-19 // 19:14:15
» Anonym

HAA TÄVLIING!!

2010-01-19 // 20:21:52
» Anonym

JAAAAA HA DE SNÄLLAAA

2010-01-19 // 20:48:57
» r

soft att du ska dit, det är ööööööööövertungt!

Jag ska tävla i år, hejja på mig hahah :D

2010-01-19 // 22:23:36
URL: http://rimbox.blogg.se/
» Anonym

visst, fjortisar komma förstöra evenemanget och för alla vi streetdansare, men annars tungt inlägg. ses där då <3

2010-01-21 // 00:19:50
» Anonym

jaaa snälla ha tävlingen! :D

2010-01-24 // 11:50:45
» Sonia Q

jaa snälla ha tävling! :D

2010-01-24 // 11:52:12
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback