Torsdag kväll

Tjena, heey.

Spelade precis två matcher på FIFA och är inte på världens bästa humör kan jag säga.
Jag förlora mot Danne, snubben var keff för någon månad sen och nu är han galet bra.
Han blev bättre när han hoppa av skolan fan, nu spelar han tydligen FIFA på heltid!

Äh men nu får jag lägga förlusterna åt sidan...

Jag har fixat Football Manager 2010 nu, jag fixade det för någon timma sen.
För er som inte vet vad det är så ska jag säga att det är ett data spel...
Precis som det låter "Football Manager" så är man en tränare för ett lag. Man spelar inte själva matcherna utan väljer ut vilka spelare som ska spela osv... Man coachar helt enkelt ett lag.
Spelet kom ut för ett bra tag sen, jag är lite sent ute hehe men jag blev sugen på det nu.

Jag har faktiskt alltid gillat FM men har inte spelat det eftersom tidigare när jag inte hade min laptop så var det segt att spela det spelet. Men nu när jag har min laptop så är det nice, jag har även andra spel jag spelar på laptopen.
Men FM ser jag fram emot att börja spela nu, extra kul är det för jag själv är med i spelet hehe.
Ni som har FM köp mig till erat lag heheh!

Varmt i rummet därför har jag ingen t-shirt hehe.

Oj, vilket långt inlägg det här börjar bli!
Imorgon ska jag inte till skolan vilket innebär att jag ska sova ut mig.
Tänker vakna vid 11, äta en bra frukost och sedan dra iväg och gymma.
Sen ska jag förbi affären där jag köpte HDMI-Kabeln för att byta till en två meters kabel, den jag har nu är bara en meter vilket gör att jag inte kan ligga på sängen när jag vill koppla laptopen till tvn.
Senare på dagen har jag fotbollsträning.
JUSTE, det är ju FREDAG imorgon... Det ska FESTAS!!... not. Haha, ne men får se vad jag hittar på imorgon kväll, har i alla fall inget planerat, har inget emot att bara softa hemma fan, det är skönt.

Jag kanske spanar in med ett till inlägg innan jag lägger mig men om inte så säga jag;
Godnaaat på er alla söta och sköna läsare!

Kommentarer
» sssssssss

vilken stad bor du i?

2010-01-29 // 01:05:03
» Anonym

gillar du r kelly? han kommer till stockholm fryshuset den 25 mars! ;) (om dun inte redan visste det)

2010-01-29 // 01:19:27
» nicho

hahahaha älskar dina ironiska festanden!:D

2010-01-29 // 10:03:43
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Haha du är avensjuk på Foki bebis nä nä na nana

2010-01-29 // 11:05:15
» Josephine

sv: tack så hemskt mycket :) allt bra med dig? kram

2010-01-29 // 11:12:14
URL: http://stjupid.blogg.se/
» Freddie

oooh. spelat mycket FM i mina dagar. Himla kul.. men nu vardet ett tag sedan och jag har 2008 års variant. Brukar antingen köra Liverpool eller nåt div 4 lag o jobba mig uppåt...



var spelar du eftersom du är med i spelet? borde jag som sportnörd känna igen dig?

2010-01-29 // 11:56:40
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
» herreguuud

OMG ,varje fredag llr lil-lördag o så säger du idaa ska dt festas not , DN BÖRJAR BLI GAMMAL vettu !!

2010-01-29 // 15:22:51
» Tiina

Vafan dra ut och feesta lev livet liksom !! du kanske hittar din dröm brud ?

2010-01-29 // 15:53:52
URL: http://dunderfina.blogg.se/
» MKT BRA!

Vilka spelar rekommenderar du att man ska köpa(inte dig själv :) ?

2010-01-29 // 16:20:05
» Difaren

Du är inte såbra tyvärr i Vasalund U-19, men så är det i stort sett för alla i Aik,Dif och Bajen U-19

P.S VILKET LAG SPELAR DU ME´D BRYAN?

2010-01-30 // 20:48:43
» mm

Snygg

2010-02-04 // 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback