trött

Oh, orkar knappt dra till skolan... är fett med trött!

Igår gick jag inte till skolan hehe, jag försov mig och vaknade kl 11 sen så kände jag att det var onödigt att gå när jag redan hade missat första lektionen. Men efter en timme så ändra jag min tanke och kände att jag ändå borde gå till skolan så jag gick upp från sängen, borstade tänderna, satte på mig kläder och gick hemifrån.
När jag skulle ta tåget så fick jag ett sms av en kompis som hade skrivit att vi bara har en lektion kvar.
Då ändrade jag mig igen och kände att det skulle vara helt onödigt att åka till skolan så jag vände hem.
Haha, ibland är man bara för trött för att orka med skolan, jag vet inte om det är så med alla...
Det kanske beror på vilken skola man går i?

Kommentarer
» Nelly :)

haha bryan du är jämt trött jääämt...

2010-01-22 // 17:52:44
» Mia

BRYAN du är alltid TRÖTT haha varför??

2010-01-22 // 18:10:28
» A

Vilken skola går du i och vad tycker du om den? :)

2010-01-22 // 22:02:59
» Miss breezy :)

Asså jag måste säga att din blogg e Bääst din musik smak o allt är bara wonderful, JAG ÄLSKAR CHRIS BROWN o du verkar oxå vara ett sort faan plus jag älskar att dansa och dina skills ser ganska braa ut :) ville ba berömma dig and keep it up :)

2010-01-26 // 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback