Upp o hoppa

Upp o Hoppa Mulattobee!
Det är dags att vakna!
Godmorgon och Goddag!

Jag som hade tänkt dra till SL Center vid klockan ett vaknade precis.
Jag har fotbollsträning senare under dagen så jag får åka till SL Center efter träningen.

Vad ska jag hitta på en Söndag som denna?
Jag ska som sagt träna fotboll sen åka in till stan en snabbis för att fixa och trixa med SL Kortet men innan jag åker iväg till träning så ska jag se på matchen mellan Stoke - Arsenal i FA Cupen.

Senare på kvällen ska jag se på det Italienska derbyt, Milano derbyt mellan Inter - Milan!
Fan vad bra det kan vara att älska fotboll för fotboll kan rädda dagar som t.ex. Söndagar som är så tråkiga!

Kommentarer
» ricko

i agreeee homiie. vilket lag hejar du på under derbyt?



Sj hejar man på INTER dom bästa i Milano :-)

2010-01-24 // 15:23:58
» jnääää

bryyan hjälp mig på bloggen =)

2010-01-24 // 15:45:34
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» bennifer

vii vet att du gillar ditt utseende , kan du inte ta andra bilder nu eller shyyyyt. Spela över , du är ba en i mängden .. & KOMMENTERA TBX bbbbbitch.

2010-01-24 // 15:55:10
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback