Uppdatering!

Hahah, min syrra kommer och hälsar på från London imorgon.
Det här är inte den första kommentaren jag har fått på min blogg att min syster ska börja blogga igen.
jag fick en likadan kommentar för någon vecka sen, jag berättade för syrran att det finns vissa som väntar på att du ska börja blogga igen och då svarade hon att hon tänker börja igen när hon är i Sverige!

När hon kommer imorgon så ska jag säga till henne att börja!
Nu ska jag ta och spela lite FIFA mot en kompis som tror han är bättre haha, asså den här matchen har vi längtat efter. Ferran jag ska vinna dig 3 matcher i rad sen stänger jag av mitt ps3 haha.
Jag checkar in snart igen, pusspuss!

Kommentarer
» sara

jag hade också tänkt kommentera att din syster bör blogga :)

2010-01-14 // 21:16:55
» Anonym

HAHAHHAHAHHA KISSIE HAR SKRIVIT ATT HON TJÄNAR MER ATT VIDEOBLOGGA MER ÄN VAD HON BLOGGAR BULLSHIT!

2010-01-14 // 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback