Uppdatering!

Följ min blogg med bloglovin nu om du är en trogen läsare!
Klicka på bilden!
Såg att jag blev länkad på en blogg, återigen tack till alla som länkar mig på deras blogg!
Uppdaterade precis min BLACKBERRY med de senaste programvarorna och applikationerna!
Jätte rolig idé faktiskt, jag ska fan ta och göra det. Tack för idén hhaha.
Jag har fått mail från läsare som har skrivit att de inte hittar mina videos som jag spelade in innan julen.
Det är så att ni måste trycka på tidigare inlägg, samma sak gäller musik kategorin... Om ni vill hitta mina inlägg med musik från t.ex. Oktober 2009 så tryck på tidigare inlägg!
Så om ni nu vill se mina videos som jag spelade in innan julen gå in på kategorin Mina videos och scrolla längst ner och tryck på tidigare inlägg så kommer de videosarna upp :)
Nu ska jag röra mig till gymmet!
PEACE

Kommentarer
» Anonym

haha bilden fick mig att dö av garv :P

2010-01-07 // 20:15:15
» A girleygirl who is in LOVE with soccer!

skriv mer om fotboll? EX igår hade din favorit lag match? Barcas ANDRA förlust, liverpool ute från CL va tycker du om sånnnnnnnnnt? Vad är dina förväntningar krin CL VM och la liga serie A och PRemier L. .. där gav jag många ideer :p .. mera mera fotboll We love annars :)

2010-01-07 // 21:11:06
» =)

Tack så mycket cutipie. Väntar bara på att videon ska komma upp! =)



MWAH!

2010-01-07 // 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback