Vad gör jag just nu?

Jag softar bara i mitt rum, eftersom jag vaknade klocan fyra så känns det inte som att klockan är över elva nu. Det känns som att klockan är sex eller sju men inte över elva i alla fall.
Men hur som helst så softar jag som sagt i mitt rum, jag softar med riktigt najsa låtar.
Jag dansade som aldrig förr igår så jag har ingen energi kvar alltså haha, helt ärligt talat jag har aldrig dansat så som jag gjorde igår på nyårsafton. Jag släppte verkligen loss och det kändes galet bra haha.

Jag ska ta och fixa lite grejer på min laptop, jag har så många bilder, låtar och annat på skrivbordet, jag har så många saker som måste hitta ett hem. Alltså tänker jag skapa massor med mappar för jag har ingen koll på vart jag har mina filer så jag ska ta och organisera allting nu!

Sen så ska jag också ta och ladda ner ett nerladdningsprogram eftersom jag inte är nöjd med det jag har nu,
efter jag har gjort allt detta så tänker jag ta och spela lite FIFA mot Danne. Det var ett tag sen vi spelade mot varandra, han tror att han kommer vinna över mig men vi får väll se!

Kommentarer
» Anonym

kan inte du säga vilket nerladdningsprogram? för ja behöver också ladda ner låtar!

2010-01-01 // 23:42:45
» delal helal blåbär ;)

Nämeen shoo kaatt :)

2010-01-02 // 00:38:14
URL: http://delal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback