VECKANS LÅT!

Veckans låt är nu vald!
Jätte många ville att Omarion's Speeding skulle bli veckans låt, jag lyssnade på den och kände att den var lite för seg, man somnar ju nästan... Skön är den, ingen snack om den saken men jag känner att veckans låt ska vara en låt som förtjänar att vara just veckans låt och dessutom tycker jag att veckans låt inte ska vara för seg och lugn utan den ska vara skön med bra tempo precis som denna jag valde ut.

Jag valde ut den men en läsare som inte skrev in något namn önskade den!
Här har ni musikvideon till veckans låt!
LL Cool J - Luv You Better!
Spana in videon, LL är så tung hehe, han är precis som mig....
En riktig Mr.Do it for the ladies!
Detta är som sagt musikvideon, för att lyssna på veckans låt kolla bara på vänster sida av bloggen ovanför chatten så hittar du play knappen hehe.
Btw, LL förtjänar lätt att vara artisten med veckans låt, snubben är fan en hiphop legend.
Diggar honom enormt mycket, krallig är han också hehe, tjejer vad tycker ni om honom??

Kommentarer
» Anonym

asså palla vara dig "mulattobee"!

2010-01-19 // 12:24:00
» farre

kan inte dagens låt vara Usher ft R.kelly -same girl ?

2010-01-19 // 15:03:27
» Anonym

lägg in en bild på din pappa :)

2010-01-19 // 17:30:27
» Anonym

han är katternas, aså har du sett LL's läppar. gaaah :D

2010-01-19 // 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback