Welcome to my facebook!

Välkommen till Mulattobee's facebook!
Så ser det ut nu, jag ska ta och radera så mycket skit som möjligt!
Laptopen blir ju nästa lite seg bara jag loggar in på facebook hahaha!
Nu ska jag göra så att jag ska försöka radera så många meddelanden jag orkar, så klart jag behåller mina viktiga meddelanden men alla onödiga vänförfrågningar tänker jag också neka... Inte exakt alla men de flesta i alla fall...
Sen när mina vänförfrågningar börjar om från 0 igen så tänker jag börja acceptera de flesta igen precis som jag alltid har gjort... Nu har jag så många vänförfrågningar att om jag accepterar alla så kommer jag göra det utan att kolla på deras profil och så gör jag aldrig, jag kollar alltid folk profil och bilder innan jag accepterar.
Men hur som helt, välkommen till Mulattobee's facebook hehe.

Kommentarer
» hanna.

kom ner på jorden snälla?

2010-01-14 // 23:26:26
URL: http://goloose.bubbleroom.se
» nats

haha omg bryan du är poppis :D

2010-01-14 // 23:31:48
» Anonym

hahaahhaahahaha shiiit bryan, de där trodde jag aldrig :O du är känd haha!

2010-01-14 // 23:39:41
» ricko

tycker synd om dig bree...realy! 949 vänförfråger?!!

i mean COM ON!

2010-01-15 // 00:22:33
» shams

omfg! 949 !

2010-01-19 // 16:21:29
URL: http://eatmyyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback