yeaaah

Guess whos back in the mothafuckin houuuse!
Haha ne driiiver baa!
Hur mår ni alla goa läsare?

Själv mår jag super! Jag mår alltid bra efter att jag har gymmat!
Känner mig galet fit och pepp om ni förstår vad jag menar haha!
Älskar känslan efter en hård träning på gymmet, älskar känslan när man har duschat klart och det bästa av allt är när man dricker sin gainomax, ärligt talat finns det något bättre?

Jag är en workaolic, om ni inte vet vad det är så googla haha. Ne, men en workaholic is a person who is addicted to work och det är jag, jag älskar att jobba med min kropp, gillar att träna... Jag vaknade ju klockan två idag och har bara suttit hemma hela dagen men till slut fick jag den där kicken, jag kunde liksom inte stanna hemma längre så jag åkte till gymmet.
Jag har ett träningsprogram som jag följer och egentligen skulle jag vila idag, men nej! Jag kör på!

Kommentarer
» sara

LÄS DETTA! asså det är bra att du lägger upp bilder och så i din blogg men jag märkte nyss att du bara lägger up en faceshot med din webcam och berättar din dag, det skulle vara MYCKET bättre om du tog bilder under dagen med en kamera, tro mej du kommer få mer läsare då, din blogg kommer bli mer intressant!

2010-01-08 // 21:05:19
» Nat

Haha, du är ju skön^^

2010-01-09 // 00:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback