YO, excuse me miss

Jag ska snart dra iväg till banken, jag åt precis frukost och jag mår riktigt bra faktiskt, jag känner mig inte trött utan jag känner mig riktikgt pigg. Jag har laddat min ipod lite grann, jag tänker lyssnat på lite tunga låtar i väntan på bussen och så hehe.
Under tiden kan ni ju trycka på play och njuta av Chris Brown's uppträdande.
Det här var faktiskt en av de första uppträdanden han gjorde som artist!
Ett klart tecken på att det var en av hans första uppträdanden är tjejerna... Det står bara och kollar helt lugna haha, hade det varit Chris Brown för något år sen eller nu 2010 så hade han knappast kunna uppträda sådär, tjejerna hade hoppat upp på scen osv haha.
För mer musik, spana in kategorin Musik.

Kommentarer
» Anonym

älskar den här låten!:)

2010-01-05 // 13:46:51
» Jasmine Cookie Brown

När man lyssnar på hans gamla låtar och jämför de men de nya så märker man verkligen hur han har förändrats under de här åren.Helt otrolig är han iaf.



Btw,Skit härlig blogg Bryan.

2010-01-06 // 14:12:05
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback