Yo

Yo yo yo, vad händer bloggen? Världens bästa Bryan här!

Jag kom hem för ett bra tag sen, jag var som sagt på ett möte med laget och direkt efter åkte jag till gymmet för lite workout om ni förstår vad jag menar.
Jag är verkligen helt trött, ikväll är det ingen snack om saken. Jag ska lägga mig tidigt så är det bara.
Klockan 00:00 ska jag ligger under täcket! Utan laptopen??
Hmm.. Jag får se men i alla fall så ska jag ligga under täcket innan 00:00.

Det är dags för mig att vända på dygnet, kanske lite försent eftersom jag börjar skolan på nu på Onsdag, men vaknar jag tidigt imorgon bitti vilket jag kommer att göra eftersom de kommer hit imorgon också för att tapetsera om mitt rum så kommer jag nog kunna vakna utan problem på Onsdag :)


Jag antar att ni alla såg videon på mig och Guled hahah, det där var som sagt Del 1 utav 2.
Del 2 håller jag på att ladda upp nu så checka in bloggen snart så är det nog uppe!

Kommentarer
» sara

Har du hört fairy tale med Pato Pooh och Ricy? Den e bra, ett tips om du inte har hört den.

2010-01-11 // 21:26:10
» S'

Hääj Bryan!

Asså din tattoo är fett heeet! o du sa att du skulle göra en till, typ vad hade du tänkt dig att d skulle tatuera på din andra? :) skriv gärna ett inlägg? :D <3

2010-01-11 // 21:38:32
» Anonym

vad står det på din tatuering? :)

2010-01-11 // 22:03:55
» Anonym

Är han Guled somal ?

2010-01-11 // 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback