You Got Served

Nu har jag suttit och kollat på en av de bästa dansfilmerna You Got Served!
Det var ett tag sen jag kollade på den filmen, ett jävligt bra tag sen faktiskt...
Senast jag kollade på den var 2006 om jag inte minns fel, för er som inte vet så släpptes filmen 2004!
Jag tröttnar aldrig på den filmen, den är fett med bra..
Gillar den extra mycket eftersom min favorit grupp som liten B2K är med i filmen tillsammans med en riktigt skön rnb artist, Marques Houston.
Jag har suttit och kollat på filmen helt ensam, lite sällskap skulle inte ha skadat hehe...
Klockan är snart två på natten och jag är helt HYPE!
Jag har så lust att dansa haha, har lust att sätta på tung musik och bara dansa!!
Checka in den här videon, visst är de galet grymma på att dansa!


Kommentarer
» nat

Den filmen måste jag se;) Dom var ju grymma!

2010-01-04 // 11:45:57
» Anonym

stomp the yard är bätttreee

2010-01-04 // 13:23:34
» evelina

Hej Bryan. Du är skiiiiiitsöt! Jag ville bara undra hur många kontakter har du i din kontaktlista på msn?=)

2010-01-04 // 15:37:37
» Lilly

heej jag vill bara säga att min msn är

[email protected]

2010-01-04 // 20:05:55
» hanniii

en av bääääästa filmerna :)

2010-01-04 // 21:32:03
URL: http://mamaciitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback