Yuup

Shossan!

Shit vad jag är trött, ligger i sängen och vill typ sova en liten stund men jag kan inte göra det eftersom jag har träning snart. Sover jag nu så kommer jag sova så djupt att jag inte kommer kunna vakna och då kommer jag missa min träning hehe.
Men äh, jag får ta och lyssna på musik och pigga upp mig själv helt enkelt!

Jag vet att jag skriver det här från ingenstans...
men när jag får ögonkontakt med dig så vill jag ba ahhh...
haha du e söt, du vet vem du är, inga namn nämnda!
Haha, ni ba; hmmm okeeey??

Men hur som helst... Jag och sätta på Chris Breezys album och softa lite grann.
Jag spanar in snart igen!

Kommentarer
» :p

men bryan nu är ja nyfiken hehe

2010-01-22 // 17:47:15
» Anonym

så gulligt sagt^^

2010-01-22 // 20:03:22
» Anonym

shit bryaaan ;)

2010-01-22 // 20:25:48
» Anonym

haffa idjuut!

2010-01-22 // 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback