Amber vs Kim

Assåå neeej, Kim Kardashian måste brinna nu.. Helt seriöst...
Det första jag tänkte på när jag fick reda på det här var hur Kim skulle reagera...
Antingen struntade hon bara i det eller så tog hon åt sig som fan och jag tror att hon tog åt sig det som fan för det var ju inte så länge sen hon och Reggie gjorde slut.
Det här twittrade Amber Rose till Kim Kardashian.

Jag vet inte riktigt hur man ska tolka det här.
Antingen menar Amber inget illa, utan bara säger sanningen eller så vill hon få Kim svartsjuk.
Jag tror att hon vill få Kim svartsjuk för hon skriver I know med caps och sen burns vilket låter väldigt starkt haha, och sen i sista meningen säger hon ma som att Kim är ett barn eller något..
Om jag ska översätta hennes mening skulle jag se det så här.
Jag VET att det känns lilla flickan men du måste släppa det.
Var stark gumman det kommer ordna sig ;)

Hahah, jag vet inte hur tolkar ni Ambers twittring men tror ni också att det är en beef på G eller?

Kommentarer
» Anonym

JAA JAG HÅLLER MED DIG

2010-07-11 // 13:19:45
» Anonym

MEEN hon har ju en kille Som spelar i NFL Kim...

2010-07-11 // 13:31:57
» Anonym

varför tar du bara alla inlägg från necolebitchie.com ? stööörande, kom med ngt eget fan

2010-07-11 // 14:28:59
» Anonym

KOMMENTERA INTE DU OVANFÖR OM DET ÄR STÖRANDE SNÄLLA LÄS INTE..

2010-07-12 // 13:52:28
» Anonym

ärligt so original jag fattar att ta ett eller två inlägg från necole bitchie men alla seriously dudee??

2010-07-14 // 19:44:11
» Anonym

du tar alla gossip från necolebitchie innit?

2010-07-17 // 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback