Back on Track!

Mina damer och herrar, jag är glad över att Chris Brown är tillbaka på riktigt nu.
Som vi alla vet rörde han många när han uppträdde och hyllade Michael Jackson på BET awards.
För tre dagar sen hade en konsert i Jamaica och det gick riktigt bra. Alla visade honom kärlek, hans så kallade real fans skrek efter honom som de brukar göra.. Allt bara flöt på och det blev en lyckad konsert.

Här har ni ett kort klipp från konserten då Chris Brown dansar och flippar ur helt och hållet med sina moves! Tung e han, btw. Andra låten som spelas upp i klippet diggar jag fett mycket... Jag tänker faktiskt lägga upp den på bloggen imorgon faktsikt. Klicka på play nu så får ni se hur grym han är på att dansa!
Chris Breezy is Bäck on Träck ;)

Kommentarer
» Anonym

my man right there så fucking grym e hoppas han kmr te sverige igen ba då äre ba BAAAMMMM biljetter direkt haah nice blogg haru också;) :)

2010-07-28 // 02:15:30
» anonym

my man right there så fucking grym han e hoppas han kmr te sverige igen då äre ba BAAAMMMM biljetter direkt ahah nica blogg haru också;):)

2010-07-28 // 02:17:31
» Zelal

Bryan du måste titta på baldwin hills som sänds på BET, det finns en snubbe som är en kopia av dig. HAN är KATTERNAS pappa!

2010-07-28 // 03:33:26
» s

Han har alltid vart grym tycker jag, hoppas hans låtar blir skitbra igen som dom va förut. För de senaste låtarna han släppt har typ inte vart lika bra som förr.

Han kan nog hitta tillbaks för han har riktig talang

2010-07-28 // 09:41:05
» linnea

Bryan du e sjukt snygg , vill baaa krama sönder dig din nutte! Jag älskar dina låtar, speciellt "PaRa Knazz" och ja älskar dina miiner omg.. so Mulatto B peace o love från Linnea !

2010-07-28 // 13:24:57
» caroline

Han är grym!

2010-07-28 // 16:02:19
URL: http://carolineblixt.blogg.se/
» johanna W

kan inte beskriva hur mkt jag gillar chris broown ! han e skiiiiit BRA, kmr alltid att vara ett STORT fan av chris breezy ! e glad att han e tbx, hoppas bara att han kommer till GBG snaart ! jag blir galen om jag inte for se honom snaart... ♥

2010-07-28 // 22:39:34
» kristina ab

chris brown is officially back ! :D hans tårfyllda uppvisning va ett bevis på att han bara vill ha en ärlig andra chans . folk hade glömt hur grym han är , jag trodde nt de va möjligt :O breezy , finns ingen bättre ! ;) ett riktigt stoort fan , lääängtar efter att han ska komma t sverige !!! biljetter direkt då ;D btw , älskar din blogg bryan ! <3

2010-07-29 // 23:24:45
» anonym

jag älskar Chris Brown!! hans nya låter är så fkng bra:D

2010-07-30 // 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback