Behind The Scenes: Bow Wow ft. Sean Kingston – Put It On My Hood

Bow wow's film Lottery ticket släpps den 20 Augusti och precis som jag skrev för några veckor sen har jag ingen aning om den kommer att visas på bio här i Sverige. Något jag är 100% säker på är att han snart kommer att släppa sin första officiella musikvideo sen han skrev på för Cash Money.

Låten är faktiskt riktigt skön, jag har haft den i min iPod i några veckor och lyssnat på den rätt ofta.
De senaste av Bow wow's låtar har jag inte gillat eftersom det mest är freestyle, ni som följer honom vet exakt vad jag menar. Jag syftar på låtarna han lägger upp på sin youtube.. Man orkar liksom inte lyssna på de låtarna eftersom de bara är tråkiga helt enkelt, dessutom känns det som att han gör de låtarna på några timmar, alltså utan att gå igenom de noggrant.

Men nu ska jag inte vara negativ. Låten put it on my hood med Sean Kingston är riktigt skön och det är mer sånt jag vill ha av Bow Wow, ser verkligen fram emot dagen då musikvideon släpps.

Bakom kulisserna
Jag tror videon kommer bli galet tung med najsa effekter eftersom de spelar in den med green screen.
Jag tror även lite scener ur filmen Lottery ticket kommer vara med i musikvideon.
Tror till och med att put it on my hood blir den officiella låten till just filmen Lottery ticket.
Vi får väl vänta och se ;)

Kommentarer
» cecilia

på gud bow wow är fett tung asså han har kapacitet att bli lika stor som p.diddy jay-z men då måste han sluta skryta så mycket om pengar och tjejer han borde göra fler låtar som let me hold you youcan get it all och som deen härr med ean kingston

2010-07-22 // 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback