Brazil vs Holland - Kvartsfinal

Snart börjar kvartsfinalen mellan Brasilien och Holland!
Nu är det bara tuffa matcher kvar, det är vinna eller försvinna som gäller.
Jag sa det från början och jag säger det igen, jag håller på Brasilien och tror att de kommer vinna hela mästerskapet. Jag har hållt på Brasilien ända sen jag var en liten grabb.

Holland är ett skit bra lag precis som Brasilien men jag tycker inte att Holland har presterat så bra som de egentligen kan. Men de har trots det tagit sig ända vägen till kvartsfinal vilket är starkt med tanke på att de som sagt inte kommit upp på sin högsta nivå.
Vem vet de kanske spelar fett med bra i den här matchen.. Vi får se.
Men jag tror att Brasilien vinner för att de har ett jätte starkt lag, både defensivt och offensivt.
Dessutom är Brasilien det ända laget enligt mig som har presterat i varje match så här långt!

Matchen börjar typ nu och jag säger bara en grej, akta er för Fabiano och Robinho ;)
Jag hoppas dock att Ryan Babel från Holland får hoppa in i matchen och spela för han är en grym lirare som jag verkligen diggar och vill se i den här matchen.

Vem tror ni vinner då? Brasilien och Holland?
Kommenteraaaa så får vi se om ni gissade rätt haha.

Kommentarer
» Anonym

BRASILIEN LÄTT STÅR REDAN 1-0 :) haha

2010-07-02 // 16:23:46
» nicho

brasilien så klart ;d haha Ghana matchen ikväll blir nog mer intressant att kolla på för där kan vad som helst hända liksom. Den här matchen går till brasilien,utan tvekan.

2010-07-02 // 16:53:50
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Ehmm gissar på BRASILIEN? hähä! :P

2010-07-02 // 18:12:39
» Anonym

Fast vem räknar me självmål igentligen?

2010-07-02 // 18:13:21
» e

hahaha ni alla som kommentera fick i er. och bryan du också ;)

2010-07-02 // 18:31:32
» Nella

fyfan asså hur?? jag förstr inte, jag finner inga ord!:'(

2010-07-02 // 19:23:55
» Anonym

FYFAAAAN VAD CHOCKAD JAG ÄR ASSÅ FYFAAAN..

2010-07-02 // 19:26:41
» Anonym

Spelar ingen roll om det var självmål lol holland hade fullt med chanser kunde avgöra där om dom ville men dom körde typ inte seriöst eller något på slutet verkade det som, aja skkiiiiiiit synd om brasilien landet måste vara i chocktillstånd

2010-07-02 // 19:28:00
» natta

Shit asså, det trodde man inte! Jag menar, det är Brasilien och det gick ju jättebra första! Lätt förvånad kan man säga!

2010-07-02 // 19:32:42
» carolina valenzuela reyes

HAHAHA YEEES JAG ÄR SÅÅÅHÄÄR GLAD JUST NU! :D

AJJJDE BRAZIL, ni fick i er håååårt haha. Och heeejdå Robinho hahaha så mycket luft alla har fått shit asso. Kom igen argentina nu vinner vi det här!!!!!!! :D :D :D

2010-07-03 // 00:14:06
» triiiiiiiichY

såg du ghana mot uruguay HAR ALDRIG VART SÅÅÅ HÄR ARG FYFAN HELT SJUKT ÅÅÅÅÅÅH FITTA KUK!!!!!!!!!!!

2010-07-03 // 01:39:32
» BS

Helt sjukt att Brasilien förlorade, de kan inte ta att de ligger under. Fuck Uruguay förresten -,-

2010-07-03 // 18:27:22
» någon du inte känner! :D

hahahahhahahahh! mannen dom sög balle !! fett synd! :P

2010-07-08 // 01:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback