Ciao bella

Då ere dags för mig att säga hej då till er för en heeel vecka.
Har haft en riktigt stressad dag, har tränat, köpt mobil, packat och gjort lite annat under dagen som jag knappt kommer ihåg pga av allt stress men däremot blev kvällen och natten mycket lugnare och skönare.
Var faktiskt på en fest och det var riktigt kul och allting.
Hinner inte skriva så mycket mer och kommer inte heller kunna ladda upp bilder från festen nu men jag lär bli taggad på några på facebook så om du vill se lite bilder från festen spana bara in min facebook om ett tag.
Aja, ni får hare så bra alla söta och sköna läsare. Vem vet jag kanske spanar in med ett inlägg från Nogre när ni minst anar det haha. Kärlek och Respekt.

Kommentarer
» THA queen

hur kännder det att byta lag från aik till wwasalund? hur gjorde du? kännde du dig som en dissare.

svara pls PUSS

2010-07-12 // 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback