Drake vill spela Obama

Jag hoppas ni alla kan engelska för jag tänker bjuda er på det Drake sa i en intervju.
Jag kan slå vad om att någon kommer göra en film om Obama's liv.
Juste det är redan en på g nu men den kommer att handla om hans barndom och uppväxt.
Men en film om han som president tror jag någon kommer göra snart, frågan är bara vem som kommer få rollen. Will Smith har också sagt att han jätte gärna skulle vilja spela Obama om det skulle göras en film.

Vi säger att någon skulle göra en film om Obama's liv... Vem skulle du helst vilja se spela Obama?
Drake eller Will Smith?

Jag kan säga att jag tycker Drake borde få rollen eftersom han liknar Obama haha, han liknar honom mer än Will Smith i alla fall. Visst, Will Smith har betydligt mycket mer erfarenhet när det gäller film men Drake har också varit skådespelare när han var tonåring så en beginner är han inte. Man kan säkert också få Will Smith att likna Obama med lite make up precis som i filmen ALI men jag tycker ändå det vore mer intressant med Drake.
Vad säger ni?

Kommentarer
» WILL SMITH VS DRAKE

drake liknar honom mer och de skulle va kul att se honom spela obama, men filmen skulle garanterat bli en bra film om will spelade den, han är föör tuung. obama sa själv att ifall de skulle bli en film om honom så skulle han tycka att de va kul att ha antingen denzel washington eller will smith som spelar honom :)

2010-07-22 // 03:44:57
» Nabil

Will Smith all the way.

2010-07-22 // 10:37:19
URL: http://www.farbrornabil.se
» BS

Drake är mer lik, men will smith är nog en bättre skådespelare. Så säger will smith!

2010-07-22 // 23:21:19
» S

will smith!

2010-07-23 // 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback