Drizzy Loving

Drake tog upp en tjej på scen för lite Drizzy Loving framför 40,000 fans.
Hon hade sagt att hon var 18 men Drake ville inte ta några risker och därför dissade han henne precis när de skulle kyssas.
Tjejen fick säkert ångest när hon kom hem och skulle sova.
Hon tänkte säkert, fuck, jag var så nära att kyssa Drake och så blev det inte av. Hahah.
Fett synd om tjejen men ändå inte, hon ska vara glad att hon fick gå upp på scen.

Tungt gjort av Drake, då menar jag hela grejen haha.
Att pussa henne på kinderna, pannan och sen mu-neej!!
Hahah, men som sagt. De flesta tror inte att han dissade henne bara för att leka med hennes känslor.
De flesta tror att han gjorde det för att han inte var säker på om hon var över 18 eller inte.

Kommentarer
» Anonym

alltså jag är ingen hater but hi ant that hot, shit tror han att han är robert patinson eller chris brown eller?!

2010-07-21 // 23:48:05
» Anonym

Alltså jag e ingen hater men.. Hållkäften bitch, robert patinson? driver du med mig eller han ser ut som en böög + vem har sagt att han tror han e nåt din dumma åsna han e redan känd och har ett superliv just nu så gumman lägg ner jag är ingen hatare snacket när du e redan det hahah! Shit!

2010-07-22 // 01:07:31
» Anonym

HAHAHAH de där va groooooooooooooooooovt

2010-07-22 // 02:27:40
» HAHAH

Hhahaha nej nej stackan, asså hon skulle säkert bli helt knäpp ifall han kysste henne på läpparna tror jag:P För att liksom ofta man bara går och kysser en tjej från publiken liksom! eller så kan det varit hennes anderdräkt som stank:/ YOU NEVER KNOW;)

2010-07-22 // 15:04:06
» Adoreble

YESS!!!! It's all I got to say :D

2010-07-22 // 17:49:08
URL: http://adoreble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback