Felskickade sms

Jag läste precis de senaste kommentarerna från svara och fråga leken.
Det rullar på märker jag och skit roliga frågor är det också haha. Keep up the good work alla läsare!
Har några av mina läsare varit med om något pinsamt felskickat sms? Haha.
Alltså om ni har fått ett sms som var tänkt till någon annan eller att ni själva har råkat skicka ett sms till fel pers.
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra pinsammaste/roligaste/konstigaste felskickade sms i det här inlägget. Hoppas ni har många roliga!

Jag har fått några felskickade sms men inga roliga som är värda att ta upp här på bloggen.
Däremot har jag själv skickat ett sms till en tjej som var tänkt till en annan tjej haha.
De börjar på samma bokstav och jag var stressad när jag skulle skicka iväg det,
just därför blev det felskickat! :P

Det hände för bara några veckor sen och jag skrev så här i smset:
"Hej Boo, jag är trött på att vi ska hålla på fram och tillbaka hela tiden.
Det känns bara som att vi slösar varandras tid när vi håller på som vi gör nu.
Jag har sagt till dig att jag inte vill vara en player längre, jag vill ha seriöst och det vet du.
Jag sa det till dig sen dag ett, om du inte är redo säg det nu så att jag vet. Puss."

HAHA!
Tjejen som fick smset svarade med att skriva:
Bryan du har säkert så många tjejers nummer i din mobil att du inte har någon koll alls.
Jag tycker du ska radera alla nummer från din mobil och börja om från början så att du kan tänka klart och se så du skickar till rätt person nästa gång :)

Vad för felskickat sms har du skickat eller fått hahah?
Kommentera nu, ska bli kul att läsa..

Kommentarer
» Anonym

En gång var jag arg på min kompis och råkade skicka "fuck you!" till min Mamma! xD

2010-07-24 // 17:04:36
» Anonym

HAHHAHAHAHAHHHAHAHAH OM JAG INTE SITTER HÄR O DÖR AV GARV ÅT KOMMENTAREN INNAN.

2010-07-24 // 17:06:22
» nats

jag skulle skicka ett sms till min fd kille



jag skickade fel och skickade det till min storebror, och han och jag har alltid varit typ bästisar så han började asgarva när jag kom hem och han sa till mej när jag böjde mej och skulle knyta upp skorna att " du hade ju inte alls rosa spetstrosor" och jag plockade fram mobilen i panik och såg att jag hade skickat smset till min bror!!



han retas fortfarande för det ibland :P

2010-07-24 // 17:11:13
» Anonym

AHAHAHAHAHA FÖÖRSTA KOMMENTAREN

2010-07-24 // 17:16:50
» Anonym

HAHAHAH FÖÖRSTA KOMMENTAREN ASSO :D

2010-07-24 // 17:31:18
» Nadine

Jag råkade skicka fel rätt nyligen till en kille jag höll på med, smset skulle till min kompis och jag skrev "Aa, han sov här inatt men jag tror inte det blir så mkt mer än så"



OCH HAN FICK DET IST. ILLA!!

2010-07-24 // 17:39:04
URL: http://http://vivalanadine.blogg.se/
» Anonym

jag bråkade med min syster en gång och skickade vääärsta hat smset till henne trodde jag. så ringer min mobil och så är det någon från vakna med the voice. jag var med i någon tävling då och hade sparat numret som aaaa på min mobil för att det skulle va först, så råkade jag skicka det till the voice. trodde inte dom skulle läsa det men då ringer dom upp mig och ba..



"det verkar som om du har bråkat med din syster. ville bara tala om att vi inte kommer att läsa upp ditt sms. ta och lös det där med din syster nu. ha det bra" typ nått sånt. jag höll på att DÖ för jag skrev personliga saker och allt.. fyfan skäms bara jag tänker på det

2010-07-24 // 17:56:43
» Anonym

Jag satt på dejt och när killen var på toa så fick jag detta sms av honom : Hon ser ut som ett typiskt knulloffer!

Fattade direkt att det var ett felskickat sms och att det handlade om mig så jag skickade fuck you tillbaka och gick innan han hann komma ut ifrån toan :) Idiot!

2010-07-24 // 18:13:42
» Anonym

Till: Killen

Sms: Vad fan håller du på med, är du helt dum i huvet eller? Jag kommer aldrig förlåta dig!

Svar: Förlåt! Hur fick du reda på det? Hon betydde ingenting!!! Det var bara en natt, jag lovar, snälla förlåt mig!



Skulle skicka till en tjejkompis som snackat skit om mig. Blev helt fel, skickade till min kille och det visade sig att han varit otrogen, snacka om tur felsms. Han blev dumpat samma sekund :)

2010-07-24 // 18:17:43
» Anonym

har ingen rolig :p

2010-07-24 // 18:25:19
» LN

Haha pinsamt Bryan!

Förut hade jag en kompis (Frida) som jag och en annan kompis (Mona) alltid snackade skit om.

Så en dag satt jag och Mona på tuben och snackade skit om Frida som vanligt tills hon gick av. Precis då skickade Frida ett sms. "Hej vad gör du?" och då skrev jag ett sms till Mona " Haha! Gissa vem som nyss smsa? Frida! Så jobbig haha, pallar inte med henne..." Det skickades inte till Mona det kom till Frida... Pinsaamt

2010-07-24 // 21:13:24
» Anonym

så mein du är HAHHAHA

2010-07-24 // 22:47:46
» Anonym

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHA asså den första kommentaren är klockren! Jag dör av gaaarv!

2010-07-24 // 23:36:58
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHAH TUNG FÖRSTA KOMMENTAREN VA ASO

2010-07-24 // 23:58:52
» r.s

jag skulle skriva sms till min syster:

"gissa vad? mamma o pappaa drar till rom på måndag. SNACKA OM ATT VI SKA HA EN FEEET FEST DÅ! säg inget t dom!"

råkade skicka till min mamma. hon skrev tbx: "det ska ni verkligen inte! tänker banne min fixa barnvakt åt er! vi pratar mer om detta när jag kommer hem."

2010-07-25 // 00:03:16
» anna maria

jag skulle skicka ett sms till min kompis katarina och jag skrev så här:

omg jag hade nyss bazz med martin och när han kom fick jag hans sarre rätt i fejan det va fett nasty och inte bara det han va fett keff på det snacka om att jag ska spola han...

jaa ni och gissa vem jag råka skicka det till JOO MIN KÄRA MODER!!!

när jag väl kom hem så sa hon anna kom hit jag kom och tänkte vad vill hon nu och så visade hon mig smset och ba vad säger du jag fattar ingenting vad e det här sarre och bazz?? är det engelska du paratar eller?? gissa om jag blev tomat röd!! och sa ja mamma det är engelska jag råka skicka fel sms MAmma: jaha men vad står det på den då?? och vem är den här martin vaaa?? jag: det står bara attjag nyss träffade martin och när han kom så råkade han spotta på mitt ansikte och det var jätte äckligt och jag tog papper och sen spola ner pappret och det är en kille från min klass. mamma: ahaa okej.



NI ANAR INTE HUR RÄDD JAG BLEV MEN LYCKADES ATT KOMMA UNDAN:P efter det har jag kollar rikigt nograt när ja skickar sms

2010-07-25 // 01:27:52
» Ida

HAHA bryan vilken tabbe!

min tabbe va riktigt pinsam, såhär va de:

jag och en kompis skulle driva me en kille som gillade mig så jag skrev vad jag hade för underkläder och massa saker ..nästan alltid eller (alltid DÅ) skickade jag messen anabbt utan att riktigt kolla noga, och när jag bläddra ner i kontakterna så råka jag skicka till den över killen jag skulle skicka till och gissa vem de va ..joo min kompis BROR !!!



dan efter kom han fram till mig o ville ha en förklaring de va riktigt pinsamt!!!

2010-07-25 // 10:36:20
URL: http://missdancehall.blogg.se/
» a

Jag har inga roliga felskickade sms men min kompis har en som som avslojade henne.



Hon skulle skicka jag alskar dig till en kille som ar som en bror till henne, sa hon skrev hans namn efter orden.

Sms skickades till den senaste kontakten hon sms med, dvs hennes KILLE.

Svar fran killen, fuck you sen blev han sur pa henne och vagrade fa massa forklaringar. Haha fett synd.

2010-07-25 // 13:51:23
URL: http://ladiesinblack.Devote.se
» BS

haha jag skrev skit om en kompis, och råkade skickade smset till just den kompisen av misstag.. minns inte exakt vad jag skrev :p

2010-07-25 // 18:20:40
» Anonym

min kompis gjorde en gång ett riktigt fail.. hon skrev typ lite skit om mig och råkade skicka det till mig! Fast hon skulle skicka det till någon annan fast vi är fortfarande vänner :P



oh p.s anna maria hahaha fyfan vilken tur du har :P

2010-07-26 // 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback