Guzzar Hela Veckan

Det var ett tag sen jag och Biggie gjorde en låt tillsammans.

Nu när vi båda har haft tid under sommaren har vi varit i studion några gånger, spelat in, mixat och haft riktigt kul med musiken. Vi spelade in några låtar för skojsskull bara och nu har vi faktiskt en najs låt på G.

De som har följt oss sen vi började 2008 vet att vi inte har spelat in något på ett bra tag.
Det känns najs att vi gör en comebäck med en skön sommarlåt haha.
Som Biggie sa förut, vi flippar låtar så alla mår bra!

Vi ska till studion nästa vecka och göra klart våran blivande hit "Guzzar Hela Veckan".
Klicka på play för att provlyssna.

Kommentarer
» Anonym

tuung hittills. har en fråga: vart gymmar du. /Katta

2010-07-25 // 09:37:28
» Anonym

gillar du blondiner mer än brunetter eller tvärtom

2010-07-25 // 16:03:29
» Anonym

en fråga: kmr du på the voice?

2010-07-25 // 17:41:59
» S

åå nej DT, flåt va tvungen.. gör skönare låtar nsta gång

2010-07-26 // 11:23:40
» sara

JAAAAA!!!! ÄNTLIGEEEENNN EN NY LÅT!!!! Jag älskar Imma G! Den är så jääääävla underbar!!! Brukar spela den på alla fester jag är på. Jag älskar musik som är så jävla dålig att det blir bra!

2010-07-26 // 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback